loading...
تکست آهنگ ، متن آهنگ | مای موزیک تکست
salar بازدید : 96 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

متن آهنگ کار من نیست سامان جلیلی

 

 

چه کردم بادل تو که اینجور نگرونی

گناهی نکردم اما منو اینجور میسوزونی

نمیدونم که چجوری خیال کنم تورو ندارم

اخه تو سنگ صبوری بی تو من دووم نمیارم

واسم سخت جدایی بی تو دنیایی ندارم

زندگیم تیره و تاره بی تو فردایی ندارم

بی تو همدمی ندارم اصلا بی تو موندن کار من نیست

کاش بدونی که بجز تو هیچکسی دور و برم نیست

….

وجودت مال من بود ولی انگار که تمومه

بدون یاد تو بامن لحظه لحظه پیش رومه

وجودت مال من بود از من تنها نگیرش

این تن خستمو حالا که میبینی اسیره

چشمای تو مال من بود دیگه نگاهتم ندارم

اگه چشماتو بگیری من دیگه چیزی ندارم

چشمای تو نمیبینه حلقه ی اشک توی چشمام

من واست میمردم اما باز خالیه دستام

 

آهنگ کار من نیست یکی از قطعات آلبوم کالکشن سامان جلیلی می باشد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 298
  • بازدید کلی : 5,035